CochesMotosCaravanasBicicletasSeguroFinanciación
    Iniciar sesiónPublicar vehículo

    CONDICIONS GENERALS DE CONTRACTACIÓ

    1. OBJECTE DE LES CONDICIONS GENERALS DE CONTRACTACIÓ
    2. IDENTIFICACIÓ DE LES PARTS
    3. OBJECTE DE LA SOCIETAT
    4. ELS SERVEIS OFERTS
    5. REGISTRE PER L'ACCÉS A LA CONTRACTACIÓ
    6. CONTRACTACIÓ ELECTRÒNICA
    7. PROBLEMES TÈCNICS
    8. ÚS DE LA PLATAFORMA
    9. EXCLUSIÓ DE GARANTIES I RESPONSABILITAT
    10. COMUNICACIONS
    11. CONFIRMACIÓ DELS SERVEIS
    12. ERRORS I CANCEL·LACIONS
    13. ÀMBIT TERRITORIAL
    14. RESOLUCIÓ DE CONFLICTES ONLINE
    15. PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL
    16. RESPONSABILITAT DEL CLIENT
    17. SUSPENSIÓ I CANCEL·LACIÓ DEL COMPTE
    18. FORÇA MAJOR
    19. INTEGRITAT
    20. SALVAGUARDA
    21. MODIFICACIÓ DE LES CONDICIONS GENERALS DE LA CONTRACTACIÓ
    22. JURISDICCIÓ I LEGISLACIÓ APLICABLE

    1. OBJECTE DE LES CONDICIONS GENERALS DE CONTRACTACIÓ

    Les presents condicions generals de la contractació (en endavant, les “CGC” i/o lesCondicions Generals de Contractació) regulen expressament les relacions contractuals sorgides entre el titular d’aquesta pàgina web i els usuaris consumidors que, a través d’aquest lloc web trompo.ad (en endavant, la “Plataforma” o la “Web”), titularitat de MYCAR BC, S.L. (en endavant, la “Societat”), contracten els serveis oferts en cada moment.
    L'objecte d’aquest document és establir les condicions que regularan la contractació, per part del client, d’algun dels serveis oferts per la Societat a través de la pàgina web del client i amb les finalitats establertes.

    Aquestes Condicions Generals de Contractació han estat elaborades de conformitat amb la legislació andorrana, la Llei 13/2013, del 13 de juny, de competència efectiva i protecció del consumidor i la Llei 20/2014, del 16 d'octubre, reguladora de la contractació electrònica i dels operadors que desenvolupin la seva activitat econòmica en un espai digital.

    En cas de ser acceptades pel client, les Condicions Generals de la Contractació, començaran a aplicar-se en els serveis contractats pel client, a partir de la data d'acceptació.

    Qualsevol qüestió que no hagués estat expressament prevista en les presents Condicions Generals de la Contractació s'entendrà reservada a la Societat, sense perjudici de l'aplicació del que disposa la normativa vigent.

    En utilitzar aquesta pàgina Web, els usuaris declaren conèixer i acceptar els diferents tràmits necessaris per a accedir als diferents serveis oferts per la Societat, així com per formalitzar-ne la contractació.

    El client accepta, entén i comprèn les presents Condicions Generals de la Contractació al realitzar una contractació amb la Societat a través d'aquesta pàgina Web, tenint previ coneixement del seu contingut, havent-li proporcionat un exemplar de les mateixes en un format electrònic durador, a més de trobar-se publicades en aquesta mateixa pàgina Web. Així mateix, el client assumeix les obligacions aquí disposades.

    Si desitja descarregar i obtenir una còpia de les presents Condicions Generals de la Contractació, les quals es troben a disposició de tots els clients de la Plataforma, pot obtenir-la fent clic AQUÍ, de forma lliure i gratuïta.

    Les presents CGC constitueixen un contracte legalment vinculant. Vostè té el deure de llegir-les, i no haurà de continuar amb la compra del servei en cas de no acceptar els termes que es detallen a continuació.

    El fet de seguir telemàticament tots els passos d'aquest, suposa l'acceptació expressa de les presents Condicions Generals de la Contractació per part del client, tenint la mateixa validesa que la signatura presencial del mateix.

    Així mateix, es recomana al client llegir atentament el nostre Avís Legal, la Política de Privacitat, i la Política de Cookies abans de realitzar-se la contractació dels serveis de la Societat.

    L'idioma en què es tramitarà el procediment de contractació i en el qual es formalitzaran les presents Condicions Generals de la Contractació serà, llevat d'indicació contrària; el català.


    2. IDENTIFICACIÓ DE LES PARTS

    D'una banda, les dades de la Societat són les següents:

    • Nom/ Raó Social: MYCAR BC, S.L.
    • Nom Comercial: TROMPO
    • NRT: L-718267-T
    • Domicili social: Carrer Ciutat de Sabadell, número 6, 4t pis, porta 4. AD700. Escaldes-Engordany, Principat d’Andorra.
    • Correu electrònic: [email protected]
    • Dades Registrals: Llibre del registre: S-443, número de foli: 401-410, número de registre: 23189, número de comerç: 933867-D

    D'altra banda, les dades del client (en endavant, el "Client", i/o els "Clients"), seran les indicades per ell mateix a través del formulari de registre de creació de l’usuari de la Web.

    Pot visitar la nostra "Política de Privacitat" per obtenir informació més detallada sobre el tractament de les dades personals.

    Es considerarà Client qualsevol persona física o jurídica, o entitat sense personalitat jurídica, que contracti els serveis a través de la pàgina Web de la Societat i que, acumulativament, compleixi els següents requisits:

    • Ser una persona física o jurídica amb residència o domicili situat al Principat d'Andorra.
    • En cas de ser una persona física, haurà de ser major de 18 anys i amb capacitat legal per contractar.
    • Pels titulars de comerços o societats, han de tenir una activitat comercial relacionada amb els productes anunciats a la pàgina web.
    • La normativa de consum, així com els drets reconeguts als consumidors, seran aplicables únicament a aquelles persones físiques o jurídiques que tinguin la consideració de consumidor i/o usuari de conformitat amb l'article 2 f) de la Llei 13/2013, del 13 de juny, de competència efectiva i protecció del consumidor.

    3. OBJECTE DE LA SOCIETAT

    L'objecte de la Societat és la gestió, creació, disseny, manteniment, implantació, compravenda i lloguer de programari, d'aplicacions informàtiques, de bases de dades i de pàgines web, així com d’agència de publicitat, màrqueting i de comunicació, (en endavant, els "Serveis de la Societat " i/o els "Serveis ") mitjançant la Plataforma de la Societat.

    En tot cas, i a forma de disclaimer, de cap manera la Societat realitzarà ventes per compte de tercers i/o gestionarà els béns de tercers. La Societat actuarà com a propietària i gestora del portal de publicació d'anuncis en el qual el client publicarà el seu propi contingut i l’usuari, a través del mateix portal, podrà contactar-lo.

    Si bé la Societat és propietària de la pàgina web, els continguts dels productes anunciats, les seves dades i qualsevol informació al respecte no és pròpia.


    4. ELS SERVEIS OFERTS

    El servei principal que ofereix la Societat a través de la seva plataforma web consisteix en la venda d'espais publicitaris per a vehicles, amb l’objectiu de facilitar al Client la promoció dels seus productes per a la compravenda.

    Les obligacions que subscriu la Societat mitjançant les presents Condicions Generals de Contractació són, en tot cas, obligacions de mitjans i no de resultats.

    La Societat podrà, de manera unilateral i en qualsevol moment, oferir nous serveis a través del lloc web, així com suspendre o cancel·lar, de forma temporal o definitiva, qualsevol dels serveis que actualment s’ofereixin.

    Cada publicació realitzada a la plataforma web haurà d’incloure la informació necessària per a la consulta dels usuaris, i serà degudament completada pel Client. L’usuari podrà accedir de manera gratuïta a la informació dels anuncis que siguin del seu interès. El Client serà responsable del pagament corresponent en el moment de contractar l’espai publicitari. Aquest pagament donarà dret a l'ús d'aquest espai durant un termini de 30 dies naturals.

    La Societat treballa de forma constant en l’actualització i millora del seu lloc web, però no assumeix la responsabilitat d’actualitzar ni verificar les dades relatives als productes publicats pels Clients. Aquests disposaran dels accessos necessaris per dur a terme l’actualització dels seus continguts.

    La Societat declina qualsevol responsabilitat derivada del contingut —incloent-hi informació, imatges, dades o altres elements— publicat pels Clients a la plataforma. El Client assumeix íntegrament la responsabilitat sobre el contingut que difongui, exonerant expressament la Societat de qualsevol reclamació de tercers, incloses les relatives a drets d’autor, informació errònia o qualsevol altra infracció legal.

    El Client podrà triar la tarifa i el servei que millor s’adapti a les seves necessitats, assumint el cost corresponent i, si escau, acceptant les condicions específiques aplicables.

    La Societat es reserva el dret de modificar, en qualsevol moment les condicions dels serveis oferts, informant prèviament el Client d’aquests canvis. Aquestes modificacions podran respondre a raons organitzatives o de qualsevol altra naturalesa que la Societat consideri oportunes. El Client accepta que la Societat no serà responsable de cap dany o perjudici derivat d’aquestes modificacions.


    5. REGISTRE PER A L'ACCÉS A LA CONTRACTACIÓ

    Per a que la Societat pugui prestar els seus Serveis és necessari que el Client es registri prèviament a la Plataforma i adquireixi un compte exclusiu per a ell.

    En aquest sentit, el Client haurà d'omplir el formulari de registre a la pàgina Web amb la seva informació de caràcter personal, que haurà de ser veraç i estar actualitzada.

    En completar el procés de registre, el Client accepta proporcionar informació veraç, exacta i de caràcter personal. A més, al seu exclusiu criteri, la Societat pot negar-se a atorgar un nom d'usuari concret per al compte en particular.

    El compte no podrà ser compartit amb ningú més. El Client serà responsable de mantenir la confidencialitat del seu nom d'usuari i contrasenya. En cas de ser una empresa, i compartir aquestes dades d'inici de sessió amb els seus treballadors, l'empresa serà responsable de l'ús que aquests en realitzin en el marc del compliment de les seves funcions laborals.

    Després d'haver completat el formulari, el Client haurà d'acceptar la Política de Privacitat de la Plataforma abans de finalitzar amb el procés de registre.

    La contrasenya d'accés introduïda haurà de mantenir-se per part del Client en un lloc segur, essent responsabilitat exclusiva del mateix. Una vegada registrat, el Client podrà modificar la seva contrasenya utilitzant l'enllaç "He oblidat la contrasenya" o a l’espai personal del client.

    En el cas que detecti algun ús sospitós o indegut de la seva informació de registre (identificador i contrasenya) s'ha de posar en contacte immediatament amb la Societat a través del mateix correu electrònic indicat pel Client en el seu registre com a usuari.


    6. CONTRACTACIÓ ELECTRÒNICA

    De conformitat amb el que disposa la legislació vigent, els contractes celebrats per via electrònica produiran tots els efectes previstos per l'ordenament jurídic, quan concorrin el consentiment i els altres requisits necessaris per a la seva validesa.

    En tot cas, el suport electrònic en què constin les presents Condicions Generals de la Contractació celebrat per via electrònica serà admissible com a prova documental en cas de controvèrsia entre les parts.

    De la mateixa manera, i atenent el que disposa la legislació contractual, es posa a disposició dels Clients, de forma prèvia a l'inici del procediment de contractació, tota la informació relativa al mateix, que únicament s'aplicarà en cas que el Client decideixi procedir a la contractació d'algun servei.

    L'accés al procés de contractació és completament gratuït, sense que hi hagi cap cost associat addicional a part dels propis derivats de la disposició de connexió a internet per part del Client. Una vegada localitzat un determinat servei, el Client podrà accedir a la descripció completa del mateix, en la qual se l'informarà, entre altres dades, dels següents extrems: serveis oferts, durada del servei, condicions del servei i tercers implicats.

    Els Serveis oferts per la Societat es troben descrits en la Plataforma i en les presents Condicions Generals de la Contractació, no entenent-se incloses qualssevol qüestions que no hagin estat expressament indicades.

    El contracte entre la Societat i el Client s'entén perfeccionat des del mateix moment en què el Client finalitzi el procediment de contractació, pressionant el botó de "He llegit i accepto les presents Condicions Generals de la Contractació i la Política de Privacitat", entenent-se que el seguiment de totes les fases del procediment de contractació electrònica i la inclusió de totes les dades sol·licitades suposen, juntament amb la marcació de la casella corresponent relativa, l'acceptació de les Condicions Generals de la Contractació.

    La Societat, com a prestadora del servei, arxivarà el document electrònic en què es formalitza el present contracte. Aquest document electrònic serà accessible pel Client mitjançant el vincle que se li facilitarà, per correu electrònic, des d'on podrà descarregar-lo i imprimir-lo i on s'inclouran les presents Condicions Generals de la Contractació.

    La Societat introduirà mitjans tècnics adequats i suficients per identificar i corregir errors tècnics en la gestió de la informació quan resulti de la seva responsabilitat.

    L'idioma en què es tramitarà el procediment de contractació i en el qual es formalitza el present contracte serà, llevat d'indicació contrària, el català.


    7. PROBLEMES TÈCNICS

    La Societat com a responsable de la Web i encarregada de la comercialització dels Serveis oferts a través d'aquesta, posa a disposició dels Clients un servei d'atenció al client, en el qual es donarà deguda atenció a totes les consultes, queixes i suggeriments plantejats en relació amb la contractació de qualsevol dels Serveis.

    En concret, les vies de contacte posades a disposició dels Clients són les següents:

    • Correu electrònic:[email protected]
    • Telèfon:(+376) 601143

    En cas que el Client detectés que s'ha produït un error en introduir dades personals durant el seu registre com a usuari d'aquesta pàgina Web, podrà modificar-les en l'apartat personal del Client.

    En tot cas, podrà corregir els errors relacionats amb les dades personals aportades durant el procés de contractació dirigint-se al telèfon o l'adreça de correu electrònic indicats pel Responsable del Tractament, així com exercitar el seu dret de rectificació contemplat en la nostra Política de Privacitat a través de l'adreça de correu electrònic del Responsable del Tractament o del Delegat de Protecció de

    Aquesta pàgina Web mostra finestres de confirmació en diversos apartats del procés de compra que no permeten prosseguir si les dades d'aquests apartats no s'han proporcionat correctament.

    Així mateix, aquest lloc Web facilita els detalls de tots els serveis que hagi afegit de manera que, abans de realitzar el pagament, el Client podrà modificar les dades de la seva compra.

    Si el Client detectés un error en la seva compra amb posterioritat a la finalització del procés de pagament, haurà de posar-se en contacte amb el nostre servei d'atenció al Client, al telèfon o a l'adreça de correu electrònic anteriorment esmentats, per esmenar l'error.


    8. ÚS DE LA PLATAFORMA

    La Web trompo.ad proporciona als Clients l'accés a multitud d'informacions, serveis, continguts o dades (els "Continguts") pertanyents a la Societat o als seus llicenciands.

    El Client assumeix la responsabilitat de l'ús de la plataforma i del registre indicat a l'apartat anterior. En aquest registre, el Client serà responsable d'aportar informació veraç i lícita. Com a conseqüència d'aquest registre, el Client haurà de proporcionar una contrasenya, de la qual serà responsable, comprometent-se a fer-ne un ús diligent i confidencial.

    El Client es compromet a fer un ús adequat dels Continguts i Serveis que la Societat ofereix a través de la Web i amb caràcter enunciatiu però no limitatiu, a no emprar-los per (i) incórrer en activitats il·lícites, il·legals o contràries a la bona fe i a l'ordre públic; (ii) difondre continguts o propaganda de caràcter racista, xenòfob, d'apologia del terrorisme o atemptat contra els drets humans; (iii) provocar danys en els sistemes físics i lògics de la Societat, de la plataforma, dels seus proveïdors o de terceres persones, introduir o difondre en la xarxa virus informàtics o qualssevol altres sistemes físics o lògics que siguin susceptibles de provocar els danys anteriorment esmentats; (iv) intentar accedir i, si s'escau, utilitzar els comptes de correu electrònic d'altres Clients i modificar o manipular els seus missatges.

    A més, el Client es compromet expressament a no utilitzar, incloure ni publicar recreacions digitals (‘renders’) com a material publicitari en cap dels espais contractats a la Plataforma. Només es permetrà la publicació de fotografies originals i representatives del vehicle real anunciat, sota responsabilitat exclusiva del Client.

    El Client també es compromet a anunciar únicament vehicles que es trobin ubicats dins del territori del Principat d’Andorra en el moment de la seva publicació.


    9. EXCLUSIÓ DE GARANTIES I RESPONSABILITAT

    La Societat es reserva el dret a interrompre l'accés i ús de la plataforma en qualsevol moment i sense previ avís, ja sigui per motius tècnics, de seguretat, de control, de manteniment, per fallades de subministrament elèctric o per qualsevol altra causa justificada. En conseqüència, la Societat no garanteix la fiabilitat, la disponibilitat ni la continuïtat de la plataforma, dels Serveis ni dels Continguts albergats en ella, per la qual cosa la seva ocupació per part dels Clients és realitza sota el seu propi compte i risc, sense que, en cap moment, puguin exigir-se responsabilitats a la Societat en aquest sentit.
    A més, la Societat no assumeix cap responsabilitat derivada, a títol enunciatiu, però no limitatiu:

    • De la utilització que els Clients facin dels materials disposats a la Plataforma, ja siguin prohibits o permesos, en infracció dels drets de propietat intel·lectual i/o industrial de continguts de la mateixa Web o dels portals de tercers.
    • Dels eventuals danys i perjudicis als Clients causats per un funcionament normal o anormal de les eines de recerca, de l'organització o la localització dels continguts i/o accés als Serveis i, en general, dels errors o problemes que es generin en el desenvolupament o instrumentació dels elements tècnics que formen els Serveis.
    • Dels Continguts d'aquelles pàgines a les quals els Clients puguin accedir des d'enllaços inclosos a la plataforma.
    • Dels actes o omissions de tercers, amb independència que aquests tercers poguessin estar units a la Societat mitjançant via contractual.

    De la mateixa manera, la Societat exclou qualsevol responsabilitat pels danys i perjudicis de tota classe que puguin deure’s a la presència de virus o a la presència d’altres elements lesius en els continguts que puguin produir alteració en els sistemes informàtics, així com en els documents o sistemes emmagatzemats en els mateixos. Per la qual cosa la Societat no serà responsable en cap cas quan es produeixin:

    • Errors o retards en l'accés als serveis per part del Client a l'hora d’introduir les seves dades en el formulari corresponent o qualsevol anomalia que pugui sorgir quan aquestes incidències siguin degudes a problemes a la xarxa d’Internet, causes de cas fortuït o força major i qualsevol altra contingència imprevisible aliena a la bona fe de la Societat.
    • Fallades o incidències que poguessin produir-se en les comunicacions, esborrat o transmissions incompletes, de manera que no es garanteix que els Serveis de la plataforma estiguin constantment operatius.
    • Dels errors o danys produïts a la Plataforma per un ús deficient i/o amb mala fe dels Servei o continguts per part del Client.

    En tot cas, la Societat es compromet a solucionar els problemes que puguin sorgir i a oferir tot el suport necessari al Client per arribar a una solució ràpida i satisfactòria en cas que es produeixi alguna incidència.


    10. COMUNICACIONS

    La normativa aplicable exigeix que part de la informació o comunicacions que enviem als clients siguin per escrit. Mitjançant l'ús d'aquesta pàgina Web, l'usuari accepta que la major part d'aquestes comunicacions amb la Societat siguin electròniques. Ens posarem en contacte amb el Client per correu electrònic o li facilitarem informació penjant avisos a la pàgina Web. Totes les comunicacions seran remeses al correu electrònic de contacte amb el qual s'hagi registrat i/o posat en contacte el Client.

    A efectes contractuals, el Client consenteix que s’utilitzi aquest mitjà electrònic de comunicació i reconeix que tot contracte, notificacions, informació i altres comunicacions que li enviem de forma electrònica complirà amb els requisits legals de ser per escrit. Aquesta condició no afectarà els seus drets reconeguts per llei.


    11. CONFIRMACIÓ DELS SERVEIS

    Les peticions de Serveis realitzades pels Clients estan subjectes a (i) la seva acceptació per part de la Societat, (ii) al fet que els Clients compleixin i acceptin les presents Condicions Generals de la Contractació i (iii) a la disponibilitat.

    La Societat es reserva el dret de no acceptar l'operació en el cas que es detecti qualsevol tipus d'incidència relativa a les Condicions d'Ús de la Plataforma.

    Quan el Client realitzi la contractació d'un Servei a través de les Plataformes, la Societat podrà enviar-li un correu electrònic de confirmació que contindrà els detalls de la transacció. Una vegada rebut aquest correu, el Client haurà de verificar que els detalls d'aquest correu de confirmació siguin correctes al més aviat possible i guardar una còpia per al seu registre.


    12. ERRORS I CANCEL·LACIONS

    En cas d'error, la Societat es reserva el dret d'esmenar-lo i revisar els Serveis prestats en conseqüència.


    13. ÀMBIT TERRITORIAL

    Els serveis que s'ofereixen a través de les Plataformes només estan disponibles per a persones amb residència legal al Principat d'Andorra o a països de la Unió Europea.


    14. RESOLUCIÓ DE CONFLICTES ONLINE

    Complint amb la normativa andorrana, la Societat disposa aquest ENLLAÇ per a eventuals reclamacions a l’"Unitat de Comerç i Consum" sobre la vulneració dels seus drets, sobre la base de la Llei 13/2013, del 13 de juny, de competència efectiva i protecció del consumidor, així com els reglaments relacionats. De la mateixa manera, la Societat disposa de fulls oficials de reclamació/queixa/denúncia a disposició dels consumidors i usuaris, podent sol·licitar-los a través de les dades de contacte facilitades i indicades en la pàgina Web. Per a més informació al respecte pot contactar amb l'oficina de consum del seu lloc de residència.


    15. PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL

    D'acord amb el que s'estableix en la Llei 29/2021, de 28 de octubre, Qualificada de Protecció de Dades personals (LQPD), i el Decret 391/2022, del 28-9-2022, d’aprovació del Reglament d’aplicació de la Llei 29/2021, del 28 d’octubre, qualificada de protecció de dades personals, les seves dades de caràcter personal recollides a través del “Formulari de Registre de Clients”, seran tractades pel Responsable del Tractament:
    Responsable del tractament: MYCAR BC, S.L.

    • NRT: L-718267-T
    • Adreça postal: Carrer Ciutat de Sabadell, número 6, 4t pis, porta 4. (AD700) Escaldes-Engordany. Principat d’Andorra.
    • Telèfon: (+376) 601143
    • Adreça electrònica: [email protected]

    Delegat de Protecció de Dades: CP COMPLIANCE I PRIVACITAT LEGAL, S.L.U.

    • Dades de contacte: (+376) 832 233 | (+376) 380 017
    • Adreça electrònica: [email protected]

    Les seves dades seran tractades amb la finalitat de gestionar el seu compte de client i la correcta prestació dels nostres serveis. Ens podrem posar en contacte amb vostè a través de correu electrònic o per via telefònica, a raó de les dades que ens ha facilitat.

    La base legitimadora del tractament de les seves dades personals es fonamenta en l’execució de la nostra relació contractual amb l’acceptació dels presents Termes i Condicions de Contractació.

    Així mateix, l’informem que el tractament de les dades no comporta decisions automatitzades, ni l’elaboració de perfils amb finalitats predictives de preferències personals, comportaments o actituds.

    Les seves dades no seran cedides a altres responsables, nacionals i/o internacionals; a excepció d’aquells casos en què existeixi una obligació legal de fer-ho. Les seves dades seran conservades mentre duri la nostra relació contractual i el temps màxim legalment establert.

    Aprofitant l’avinentesa li comuniquem que pot exercir els drets d’accés, rectificació, oposició, supressió, limitació, i portabilitat, així com la seva decisió a no ser objecte de decisions individuals automatitzades; posant-se en contacte amb el Responsable del Tractament a través del correu electrònic [email protected] o amb el nostre Delegat de Protecció de Dades (DPD) al [email protected]

    Així mateix, en cas de no poder exercir els seus drets davant el Responsable del Tractament, té vostè dret a dirigir la seva reclamació a l’Agència de Protecció de Dades Andorrana (APDA).


    16. RESPONSABILITAT DEL CLIENT

    Els Clients es comprometen a complir amb les seves obligacions legals i contractuals generades en virtut de les presents Condicions Generals de la Contractació. Si el Client no compleix alguna de les seves obligacions o obstaculitza el compliment a l'altra part de les seves, es generarà el dret d'aquesta altra part a reclamar una indemnització pels danys i perjudicis causats, tant per dany emergent com per lucre cessant.

    El Client respondrà de les infraccions en què haguessin incorregut personalment, quedant indemne la part contrària davant qualsevol error, culpa o negligència no imputable a ella, i a tot perjudici que es derivi de les esmentades infraccions o errors imputables a l'altra part contractant. La Societat emprarà tots els esforços que estiguin comercialment i tècnicament al seu abast per mantenir disponibles els Serveis oferts a través de les Plataformes.


    17. SUSPENSIÓ I CANCEL·LACIÓ DEL COMPTE

    La Societat es reserva el dret de suspendre temporalment o cancel·lar definitivament l'accés del Client a la Plataforma, així com d'eliminar qualsevol contingut publicat, en els següents casos:

    • Incompliment de qualsevol de les presents Condicions Generals de la Contractació.
    • Inclusió de continguts prohibits, com ara recreacions digitals ('renders'), informació falsa, incompleta, enganyosa o que vulneri drets de tercers.
    • Inclusió de vehicles que no estiguin al Principat d’Andorra en el moment de publicació de l’anunci.
    • Utilització de la Plataforma de manera fraudulenta, abusiva o contrària a la normativa vigent.
    • Reiteració d’incidències que posin en risc el correcte funcionament del servei o la confiança en la plataforma.

    Aquesta suspensió o cancel·lació podrà dur-se a terme sense previ avís i sense dret a reemborsament dels imports abonats pel Client, si la Societat considera que les circumstàncies així ho justifiquen.

    La Societat no serà responsable de cap dany o perjudici derivat de l’exercici d’aquest dret.


    18. FORÇA MAJOR

    La Societat no serà responsable per cap incompliment o retard en el compliment d'alguna de les obligacions assumides, quan aquestes es deguin a esdeveniments que estiguin fora del control raonable de la Societat ("Causa de Força Major"). Les Causes de Força Major inclouran qualsevol acte, esdeveniment, falta d'exercici, omissió o accident que estigui fora del control raonable de la Societat i entre d' altres, amb caràcter exemplificatiu, els següents:

    1. Vagues, tancaments patronals o altres mesures reivindicatives;
    2. Commoció civil, revolta, invasió, amenaça o atac terrorista, guerra (declarada o no), amenaça o preparatius de guerra;
    3. Incendi, explosió, tempesta, inundació, terratrèmol, enfonsament, epidèmia o qualsevol altre desastre natural;
    4. Impossibilitat d’ús de trens, vaixells, avions, transports de motor o altres mitjans de transport, públics o privats;
    5. Impossibilitat d'utilitzar sistemes públics o privats de telecomunicacions;
    6. Actes, decrets, legislació, normativa o restriccions de qualsevol govern o autoritat pública.

    S'entendrà que les obligacions quedaran suspeses durant el període en què la Causa de Força Major continuï, i la Societat disposarà d'una ampliació en el termini per complir les esmentades obligacions per un període de temps igual al que duri la Causa de Força Major.

    La Societat emprarà tots els mitjans raonables perquè finalitzi la Causa de Força Major o per trobar una solució que permeti complir amb les obligacions malgrat la Causa de Força Major.


    19. INTEGRITAT

    Les presents Condicions Generals de la Contractació i tot document a què es faci referència expressa en les mateixes constitueixen l’acord íntegre existent entre el Client i la Societat en relació amb l'objecte d'aquestes i substitueixen qualsevol altre pacte, acord o promesa anterior convinguda entre el Client i la Societat verbalment o per escrit.

    El Client i la Societat reconeixen haver consentit la celebració d'un contracte sense haver confiat en cap declaració o promesa feta per l'altra part o que pogués inferir-se de qualsevol declaració o escrit en les negociacions entaulades pels dos abans del mateix, llevat d'allò que figura expressament esmentat en les presents Condicions Generals de la Contractació.

    Ni el Client ni la Societat disposen d'acció davant qualsevol declaració incerta realitzada per l'altra part, verbal o escrita, amb anterioritat a la data d'un contracte (llevat que s'hagués fet tal declaració incerta de forma fraudulenta). L'única acció de què disposarà l'altra part serà per incompliment de contracte de conformitat amb el que disposen les presents Condicions.

    Si algunes de les presents Condicions fossin declarades nul·les i sense efecte per resolució ferma dictada per autoritat competent, els restants pactes de les Condicions Generals de la Contractació romandran en vigor, sense que quedin afectats per l'esmentada declaració de nul·litat.


    20. SALVAGUARDA

    Totes les clàusules o extrems de les presents Condicions Generals de la Contractació han de ser interpretades de forma independent i autònoma, no veient-se afectades la resta de les estipulades en cas que una d'elles hagi estat declarada nul·la per sentència judicial, resolució arbitral ferma o decisió o acte administratiu. Se substituirà la clàusula o clàusules afectades per una altra o altres que preservin els efectes perseguits per les Condicions Generals de la Contractació.


    21. MODIFICACIÓ DE LES CONDICIONS GENERALS DE LA CONTRACTACIÓ

    La Societat podrà revisar i modificar les presents Condicions Generals de la Contractació en qualsevol moment.

    Els Clients estaran subjectes a les polítiques i condicions vigents en el moment en què usi la Plataforma per a cada operació, llevat que, per llei o decisió d' organismes governamentals, la Societat hagi de fer canvis amb caràcter retroactiu en les esmentades polítiques, en les Condicions Generals de la Contractació o en la Política de Privacitat, en aquest cas, els possibles canvis afectaran també les comandes que vostè hagués fet prèviament.

    En aquest sentit, la Societat podrà modificar en qualsevol moment les presents Condicions Generals de la Contractació, essent la versió aplicable en cada moment aquella que es trobi publicada en la Plataforma. En cas d'una modificació substancial de les Condicions Generals de la Contractació, la Societat es compromet a informar els clients d' aquests canvis. Els Clients es comprometen igualment a consultar de manera periòdica les presents Condicions Generals de la Contractació per estar en coneixement de les condicions que li són d' aplicació en cada moment.


    22. JURISDICCIÓ I LEGISLACIÓ APLICABLE

    La prestació dels Serveis s'entén efectuada en territori del Principat d'Andorra, per la qual cosa per a totes les qüestions interpretatives o litigioses que es puguin plantejar, serà d'aplicació la legislació andorrana.

    En cas de controvèrsia, ambdues parts acorden sotmetre's, amb renúncia a qualsevol altra jurisdicció que pogués correspondre-li, a la jurisdicció dels Jutjats i Tribunals del Principat d'Andorra.

    Finalment, recordem al Client que, en el cas de presentar una reclamació per alguna incidència en la relació contractual, poden presentar la reclamació oportuna omplint el següent formulari electrònic.


    Darrera actualització: 09 de maig de 2025

    Plataforma líder para la compra y venta de vehículos en Andorra.

    • TikTok
    • Instagram
    • LinkedIn

    Vehículos

    • Coches
    • Motos
    • Caravanas
    • Bicicletas

    Servicios

    • Seguro
    • Financiación

    Información

    • Términos del servicio
    • Contacto

    ©2025 Trompo - Todos los derechos reservados

    Aviso legalPolítica de privacidadPolítica de cookies